ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (από κ. Σκυλογιάννη)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον Η/Υ ως ενιαίο σύστημα - Προγραμματισμός
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και στον Προγραμματισμό
1/2

"Συμπλήρωσε" τα κενά χρησιμοποιώντας μόνο "ΚΕΦΑΛΑΙΑ" γράμματα. Αν δυσκολευτείς πάτα στο κουμπί "Βοήθεια" ώστε να προστεθεί ένα γράμμα. "Πρόσεξε" να έχεις "ΣΩΣΤΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ" κατά την πληκτρολόγηση των απαντήσεών σου!
Είστε ο επισκέπτης Νο

1. Κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί το θεωρούμε ως
2. Τα στοιχεία που μας είναι γνωστά και μπορούν να μας βοηθήσουν στη λύση του προβλήματος ονομάζονται προβλήματος
3. Αυτό που ψάχνουμε είναι το
4. Η διαδικασία μέσω της οποίας βρίσκουμε το ζητούμενο και επιτυγχάνουμε τον επιθυμητό στόχο ονομάζεται προβλήματος
5. Η σαφής και ακριβή περιγραφή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών - βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος ονομάζεται
6. Τα βήματα που αποτελούν έναν αλγόριθμο ονομάζονται Ο ή Ε